Børnehaven Kløverhuset, Kølkær

Tlf. 40105069

I børnehaven lægger vi stor vægt på at have en tæt og tryg kontakt til børnene.

Vi vil gerne, at I betragter børnehaven som et sted, hvor I føler jer velkomne og altid kan komme.

Vi vil altid gerne høre jeres feedback, både ris og ros, det er kun med til at fremme vores arbejde med Jeres børn.

Vi ved, at det er jer som forældre, der kender jeres barn bedst, og det er af stor betydning for os, at I videregiver den viden, som I er i besiddelse af, og vi vil også gerne hjælpe jer, hvis I er i tvivl om noget.

Har i lyst, er I velkomne til at deltage i børnehavens dagligdag, og evt. være her en hel dag, så i for et helhedsbillede af jeres barns dagligdag i børnehaven.

Det er vigtigt for os at I husker at give besked, hvis: I skifter læge, job, telefonnummer m.m., samt at ændre dette på Aula.

I børnehaven modtager vi børn fra 2,9 år til skolestart. Vi lægger stor vægt på at drage omsorg for alle børn. Vi tager udgangspunkt i det enkelte barns stærke sider, så alle børn får opbygget en god selvtillid samt et stærkt selvværd. Dermed er vi overbeviste om at alle børn får ekstra energi og overskud til at give sig i kast med ”opgaver” som ellers kan udfordre deres kompetencer på andre områder.

For yderligere information henviser vi til børnehavens læreplaner

Tlf. 40105069